(0163) 64-47-68 - прыёмная

(0163) 64-48-16 - маркетынг

Час працы прадпрыемства: 8.00-12.00, 13.00-17.00

Мы ў сацсетках:

en EN

  • ААТ "Баранавіцкая птушкафабрыка" -
    перадавыя тэхналогіі для ўпэўненасці ў будучыні!
  • ААТ "Баранавіцкая птушкафабрыка" -
    больш за 200 000 000 яйкі ў год!
  • ААТ "Баранавіцкая птушкафабрыка" -
    500 тон яйцепродуктов у год!

    адрас:
    п/о 225350, Русiно, Баранавiцкi р-н
    Брэсцкая вобласть, Беларусь

    Кантакты прыёмная:
    телефон: (0163) 64-47-68
    fax: (0163) 65-27-33
    info@zlatko.by

    кантакты маркетынг:
    телефон: (0163) 64-48-16
    FAX: (0163) 65-27-32
    marketing@zlatko.by

    Час працы прадпрыемства: 8.00-12.00, 13.00-17.00

    Звароты

    Пісьмовыя звароты

    Звароты выкладаюцца на беларускай ці рускай мовах. Пісьмовы зварот грамадзян у абавязковым парадку павінен змяшчаць:

    • назву рэспубліканскага унітарнага прадпрыемства “Кіруючая кампанія холдынгу “Аграпрамысловы холдынг Кіраўніцтва справамі Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь” або яго структурнага падраздзялення (арганізацыі) або службовай асобы, якой накіраваны зварот;
    • прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку або ініцыялы грамадзяніна;
    • адрас месца жыхарства (месца знаходжання);
    • выклад сутнасці звароту;
    • асабісты подпіс грамадзяніна (грамадзян).
      Пісьмовы зварот юрыдычнай асобы ў абавязковым парадку павінен змяшчаць:
    • назву рэспубліканскае унітарнае прадпрыемства «Кіруючая кампанія холдынгу «Аграпрамысловы холдынг Кіраўніцтва справамі Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь» або яго структурнага падраздзялення (арганізацыі) або службовай асобы, якой накіраваны зварот;
    • поўнае найменне юрыдычнай асобы;
    • месца знаходжання юрыдычнай асобы;
    • выклад сутнасці звароту;
    • прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку асобы, упаўнаважанай падпісваць звароты;
    • асабісты подпіс кіраўніка або асобы, упаўнаважанай ва ўстаноўленым парадку падпісваць звароты, завераны пячаткай юрыдычнай асобы. Да пісьмовых зваротаў, якія падаюцца прадстаўнікамі заяўнікаў, дадаюцца дакументы, якія пацвярджаюць іх паўнамоцтвы. У зваротах павінна змяшчацца інфармацыя аб выніках іх папярэдняга разгляду з дадаткам (пры наяўнасці) дакументаў, якія пацвярджаюць гэту інфармацыю.

    Паштовы адрас: 220126, г. Мінск, пр-т Пераможцаў, 31, 10 паверх, каб. 1014

    Застаюцца без разгляду па сутнасці звароты, якія (па якіх):

    • выкладзены не на беларускай ці рускай мове;
    • не змяшчаюць прозвішчы, уласнага імя, імя па бацьку, адраса месца жыхарства (месца знаходжання) грамадзяніна;
    • не змяшчаюць поўнага наймення юрыдычнай асобы і адрасы яе месца знаходжання, прозвішча, уласнага імя, імя па бацьку кіраўніка або асобы, упаўнаважанай ва ўстаноўленым парадку падпісваць звароты (для юрыдычных асоб);
    • змяшчаюць тэкст, які не паддаецца чытанню;
    • змяшчаюць нецэнзурныя або абразлівыя словы або выразы;
    • падлягаюць разгляду ў адпаведнасці з заканадаўствам аб канстытуцыйным судаводстве, грамадзянскім, грамадзянскім працэсуальным, гаспадарчым працэсуальным, крымінальна-працэсуальным заканадаўствам, заканадаўствам, якое вызначае парадак адміністрацыйнага працэсу, заканадаўствам аб адміністрацыйных працэдурах або ў адпаведнасці з заканадаўчымі актамі ўстаноўлены іншы парадак падачы і разгляду такіх зваротаў;
    • змяшчаюць пытанні, якія не адносяцца да кампетэнцыі рэспубліканскага унітарнага прадпрыемства “Кіруючая кампанія холдынгу “Аграпрамысловы холдынг Кіраўніцтва справамі Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь”;
    • прапушчаны без уважлівай прычыны тэрмін падачы скаргі;
    • пададзены паўторны зварот, калі ён ужо быў разгледжаны па сутнасці і ў ім не змяшчаюцца новыя абставіны, якія маюць значэнне для разгляду звароту па сутнасці;
    • з заяўнікам спынена перапіска.

    Электронныя звароты

    З 02.01.2023 уступілі ў сілу змены ў Закон N 300-З. Яны закранулі ў тым ліку парадак падачы і разгляду электронных зваротаў.

    1. Як падаць электронны зварот

    Электронны зварот падаецца толькі праз сістэму зваротаў у сетцы Інтэрнэт па адрасе: https://обращения.бел. Доступ да сістэмы бясплатны. Скарыстацца ёю могуць заяўнікі, а таксама дзяржорганы і іншыя дзяржарганізацыі, да якіх паступаюць звароты ў электроннай форме (ч.1, 2 п. 1 арт. 25 Закона N 300-З).

    Каб падаць электронны зварот, неабходна прайсці ідэнтыфікацыю. Для гэтага фізічнай асобе трэба скарыстацца:

    1. Уліковым запісам нацыянальнай паштовай электроннай сістэмы, атрыманай у аддзяленні паштовай сувязі.
    2. Сертыфікатам адкрытага ключа альбо ID-картай.
    3. Лагінам і паролем, сфармаванымі ў працэсе рэгістрацыі ў сістэме зваротаў. Пры гэтым спатрэбіцца абавязковае пацверджанне факту рэгістрацыі па нумары мабільнага тэлефона. Алгарытм рэгістрацыі апісваецца на сайце сістэмы.

    Аб'ём указаных заяўнікам звестак адпавядае аб'ёму звестак, якія павінен змяшчаць электронны зварот (ч.1 п. 2 арт. 25 Закона N 300-З). Мяркуецца, што ідэнтыфікацыя дазволіць пазбегнуць сітуацый з указаннем недакладных дадзеных пры падачы электроннага звароту.

    Працэдура ідэнтыфікацыі юрыдычных асоб прадугледжвае выкарыстанне толькі сертыфіката адкрытага ключа альбо ID-карты, якая належыць кіраўніку або асобе, Упаўнаважанаму падпісваць звароты.

    Пасля ўваходу ў сістэму заяўнік зможа падаць электронны зварот. Яго тэкст павінен быць чытаным, на беларускай або рускай мове, не ўтрымліваць нецэнзурных альбо абразлівых слоў ці выразаў. Сутнасць звароту нельга выкладаць у выглядзе спасылак на інтэрнэт-рэсурсы (ч.3 п. 2 арт. 25 Закона N 300-З).

    Калі электронны зварот падае прадстаўнік заяўніка, трэба прымацаваць дакумент, які пацвярджае паўнамоцтвы, у электронным выглядзе (ч.2 п. 2 арт. 25 Закона N 300-З).

    Звярніце ўвагу!

    Пры незахаванні абавязковых патрабаванняў электронны зварот пакінуць без разгляду (ч.4 п. 2 арт. 25 Закона N 300-З).

    Шэраг палёў звароту запаўняецца пры дапамозе даведнікаў шляхам выбару падыходных значэнняў, што значна спрашчае працэдуру.

    Адказы (апавяшчэнні) на электронныя звароты накіроўваюцца таксама праз сістэму зваротаў. Выключэнне зробяць, калі заяўнік у электронным звароце папросіць накіраваць пісьмовы адказ (п.3 арт. 25 Закона N 300-З). Пры гэтым у сістэме можна наладзіць дадатковыя спосабы абвесткі аб выніках разгляду, напрыклад шляхам СМС або абвесткі на электронную пошту.

    1. Каму накіраваць электронны зварот

    Электронны зварот адрасуецца дзяржоргану ці іншай дзяржарганізацыі, да кампетэнцыі якіх адносіцца рашэнне выкладзеных пытанняў (п.2 арт. 10 Закона N 300-З).

    Замацаваны ўказам N 498 пералік дзяржорганаў, іншых арганізацый, адказных за разгляд зваротаў па сутнасці ў канкрэтнай сферы жыццядзейнасці насельніцтва, дазваляе заяўніку вызначыць, у які орган трэба звярнуцца.

    Акрамя таго, дзейнічае тэрытарыяльны прынцып. У прыватнасці, калі гаворка не ідзе аб выключнай кампетэнцыі, першапачаткова звароты павінны разглядацца па сутнасці ў дзяржорганах і іншых арганізацыях, якія валодаюць такой кампетэнцыяй і размешчаных у межах адміністрацыйна-тэрытарыяльнай адзінкі, на тэрыторыі якой узніклі выкладзеныя ў звароце пытанні (ч.1 падп. 1.1 п.1 Указа N 498).

    Прыклад

    Электронныя звароты заяўнікаў па пытаннях растлумачэння падатковага заканадаўства, вылічэння і ўнясення абавязковых плацяжоў у бюджэт разглядаюць першапачаткова інспекцыі МПЗ раёна, горада, раёна ў горадзе, дзе ўзніклі пытанні. Пытанні аб парадку прыёму сродкаў плацяжу пры продажы тавараў, выкананні работ, аказанні паслуг, аб выкарыстанні касавага абсталявання — у інспекцыях МПЗ па абласцях і г.Мінску (п. 23, 24 пераліку).

    Калі электронны зварот адрасаваць непасрэдна ўпаўнаважанаму органу, яго разгледзяць па сутнасці, у адваротным выпадку перанакіруюць па кампетэнцыі альбо пакінуць без разгляду і растлумачаць, куды і ў якім парадку звярнуцца (ч.2 п. 2 Указа N 498, ч. 2 п. 4 арт. 15 Закона N 300-З).

    У пераліку паказваюцца вышэйстаячыя органы, што дазваляе выканаць іерархію пры звароце, а таксама зразумець, куды абскардзіць прынятае па звароце рашэнне.

    Звярніце ўвагу!

    Сістэма зваротаў не прызначана для зваротаў, якія патрабуюць іншага парадку падачы і разгляду (п.1 арт. 2 Закона N 300-З). Пры дапамозе сістэмы зваротаў нельга падаць скаргу на рашэнне суда, падатковага органа і г.д. але ў шэрагу выпадку падача такіх зваротаў у электроннай форме ўсё ж магчымая. Напрыклад, скаргу на рашэнне падатковага органа можна накіраваць праз Асабісты кабінет плацельшчыка (п. 8 арт.104 НК).

    1. Што будзе з раней пададзенымі электроннымі зваротамі

    Электронныя звароты, якія паступілі ў дзяржорганы, іншыя арганізацыі (службовым асобам) да 02.01.2023, разгледзяць у парадку, які дзейнічаў да ўступлення змяненняў у сілу (арт.2 Закона N 176-З). Таму рэгістравацца ў сістэме зваротаў, каб атрымаць адказ, няма неабходнасці.

    1. Што не з'яўляецца электронным зваротам

    Па новай рэдакцыі Закона N 300-З звароты, накіраваныя на электронную пошту або размешчаныя ў спецыяльнай рубрыцы, не з'яўляюцца электроннымі, на іх дзеянне Закона N 300-З не распаўсюджваецца. Як следства, недзяржаўныя арганізацыі электронныя звароты не атрымліваюць і не разглядаюць.

    Заўвага

    Пісьмовая форма падачы звароту не прадугледжвае яго накіравання праз электронную пошту, рубрыку на сайце і г. д. пісьмовыя звароты падаюцца:

    - нарачным (кур'ерам);

    - з дапамогай паштовай сувязі;

    - падчас асабістага прыёму;

    - шляхам унясення заўваг і (або) прапаноў у Кнігу заўваг і прапаноў (ч.2 п. 1 арт. 10 Закона N 300-З).

    1. Парадак разгляду электронных зваротаў

    Электронны зварот выкладаецца на беларускай або рускай мовах. Электронныя звароты павінны быць разгледжаны не пазней за пятнаццаць дзён, а звароты, якія патрабуюць дадатковага вывучэння і праверкі, – не пазней за адзін месяц, калі іншы тэрмін не ўстаноўлены заканадаўчымі актамі. У выпадку, калі для вырашэння выкладзеных у зваротах пытанняў неабходныя здзяйсненне пэўных дзеянняў (выкананне работ, аказанне паслуг), атрыманне інфармацыі з замежнай дзяржавы ў тэрміны, якія перавышаюць месячны тэрмін, заяўнікам у тэрмін не пазней за адзін месяц з дня, наступнага за днём паступлення зваротаў, накіроўваецца пісьмовае апавяшчэнне аб прычынах перавышэння месячнага тэрміну і тэрмінах здзяйснення такіх дзеянняў (выканання работ, аказання паслуг) або тэрмінах разгляду зваротаў па сутнасці.

    1. Водгук электроннага звароту

    Заяўнік мае права адклікаць свой зварот да разгляду яго па сутнасці шляхам падачы адпаведнай электроннай заявы. У выпадку адклікання заяўнікам свайго звароту спыняецца разгляд такога звароту па сутнасці без паведамлення аб гэтым заяўніка.

    1. Абскарджанне адказаў на звароты

    Адказ ААТ "Баранавіцкая птушкафабрыка" на зварот або рашэнне аб пакіданні звароту без разгляду па сутнасці могуць быць абскарджаны ў вышэйстаячую арганізацыю.

    1. Разгляд электронных зваротаў аналагічнага зместу ад розных заяўнікаў, якія носяць масавы характар.

    Калі паступаючыя пісьмовыя і (або) электронныя звароты аналагічнага зместу ад розных заяўнікаў носяць масавы характар (больш за дзесяць зваротаў), адказы на такія звароты па рашэнні кіраўніка арганізацыі або асобы, упаўнаважанай ім падпісваць ва ўстаноўленым парадку адказы на звароты, могуць размяшчацца на афіцыйным сайце арганізацыі ў глабальнай камп'ютарнай сетцы Інтэрнэт без накіравання адказаў (апавяшчэнняў) заяўнікам. Пасля размяшчэння на афіцыйным сайце арганізацыі ў глабальнай камп'ютарнай сетцы Інтэрнэт інфармацыі, наступныя пісьмовыя і (або) электронныя звароты аналагічнага зместу не падлягаюць разгляду і адказы (паведамлення) на іх заяўнікам не накіроўваюцца. (Артыкул 25: разгляд зваротаў, якія носяць масавы характар Закона)

    У адпаведнасці з падпунктам 1.1 пункта 1 Указа Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 15 кастрычніка 2007 г. № 498 " Аб дадатковых мерах па рабоце са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб» звароты (прапановы, заявы, скаргі) грамадзян, у тым ліку індывідуальных прадпрымальнікаў, і юрыдычных асоб (далей, калі не пазначана іншае, зварот) незалежна ад таго, у які дзяржаўны орган ці іншую арганізацыю (далей, калі не пазначана іншае, – арганізацыя) яны паступілі, першапачаткова падлягаюць разгляду па сутнасці ў адпаведнасці з кампетэнцыяй: у мясцовых выканаўчых і распарадчых органах, падпарадкаваных ім арганізацыях, тэрытарыяльных падраздзяленнях (органах) і арганізацыях, падпарадкаваных або ўваходзяць у склад (сістэму) рэспубліканскіх органаў дзяржаўнага кіравання і дзяржаўных арганізацый, падпарадкаваных Ураду Рэспублікі Беларусь, іншым дзяржаўным органам, іншым арганізацыям, якія ажыццяўляюць сваю дзейнасць і размешчаных у межах той адміністрацыйна-тэрытарыяльнай адзінкі, на тэрыторыі якой узніклі пытанні, выкладзеныя ў зваротах; у іншых арганізацыях, калі пытанні, выкладзеныя ў зваротах, адносяцца да выключнай кампетэнцыі гэтых арганізацый.

    Мы на карце

    225350, Рэспубліка Беларусь, Брэсцкая вобласть., Баранавiцкi р-н, аг. Русiно